EEn ljuvlig onsdag

Det här har varit en underbar dag, verkligen! 
Dagen började med att jag gick upp vid 05.40, hade förberett allt kvällen innan. Åt frukost, gjorde mig iordning för att sen hoppa på bussen, för att klockan 07.00 skulle jag möta Linnea på Utsiktsplatsen. Där satt vi och och snackade om livet, det förflutna och framtiden samtidigt som vi bevittnade solupgången. Det var så  harmonsikt, underbart, vackert och perfekt! Kunde inte ha fått en bättre morgon.
Jag tycker att alla behöver gå ut på morgonen, tidigt för att ta vara på livet. Hur ofta är det man gör det? Det ger mer än ni tror, gläde, vilja, lust och styrka. Livet är underbart sånna dagar!
Efter den härliga morgonen så tog vi bussen till stan, en sväng förbi Hemköp, satte oss på bänken vid St.Lars för att njuta av solens höst värme bränna mot kinden.
Skolan gick hyffsat fort idag, fast det brukar det göra..
Efter skolan åkte jag hem och pluggade till ett prov jag ska ha på fredag, sen sov jag i några timmar (trött), sen gick jag upp och åt. Ringde Linnea och vi möttes i Ekholmen.
Sen gick vi en promenad och snackade tills vi gick förbi skate parken. Där träffade vi Ludde, Myran (som fyller år, grattis), Muffe, Konkan, Ari, Gabbe mf. Riktigt nice, hade en schysst kväll och en underbar dag!

Här kommer några bilder som är tagna med Linneas kamera i morse på utsiktsplatsen, passa på och njut.

morgonen
ner än allt
Njut av den vackra solen, jag ler när jag hör dig säga orden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0