Typsikt mig!

Packa?! Det ska man ju göra i sista sekund, eller?! Tänkte packa när jag kom hem idag, men nae va.. Istället blev det att sitta här, se på tv, äta mat och bla bla bla.. Okej jag åkte till Ekholmen och köpte batterier till min kamera också, men jag är endå lite besviken på mig. Ska alltid göra det i sista sekunden! :P Började packa för sisådär 30 min, vad la jag ner då? Typ hörlurar, mössa, strumpor och en kortlek. Det är ju viktigast! Nej men jag ska gå upp tidigt imorgon typ vid 05.30 och packa allt, får inte glömma något. Då förbannar jag mig själv! Okej jag fixar det här.. Haha!
Jag var kvar i skolan länge idag, faktiskt två timmar efter att vi hade slutat. Satt vid bdd såklart haha. Duktigt Ebba!
Har även börjat brygga nytt äckelvin. Men dumt nog så hittade jag inte jäsröret. Det är inte bra, man vill ju veta att det jäser ordentligt. Men Freddy sa att det gick bra med bombull att lägga på hålet så länge så får vi fixa ett jäsrör så fort som möjligt, på måndag t.ex. Vinet är ju endå inte klart förens på torsdag.
Nu ser jag på South Park. Jag gillar verkligen det pogrammet, så jävla flummigt! Haha! Och min mage gråter typ. Säger "Jag är hungrig Ebba, ge mig mat, typ en kebab tallrik eller Burger King." Men jag tycker att min mage ska sluta klaga för jag har skämt bort henne idag.. Hon har fått fett mkt mat. Just det! Får vänta tills frukost då.
Snart ska jag sova.. Efter jag sett klart South Park då, haha...
Jag kan inte fatta att jag och Linnea ska se Kultiration imorgon! Det är ofattbart. Vet inte vad jag ska säga! Det kommer bli så jävla nice asså! Kommer berätta mer på söndag när vi har kommit hem igen.
Bussen går iaf imorgon bitti kl 09.20 och är framme i Göteborg 14.35. På söndag åker vi hem 10.20 och är hemma efter 14.00 någon gång..
Jag är så jävla pepp! Det här kommer bli en bra upplevelse. <3 Vi hörs när om några dagar

Kärlek till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0