Party fredag!

Jaaa! Det är sant! Jag lovar! :D Det är verkligen fredag idag, och jag är grymt peppad!
I morse så kom jag till skolan som vanligt, hade grafisk kommunikation och så, följde med och åt på BQ jag.
Sen så skulle jag och Linnea skramla ihop lite pengar för att gå till konsum, och det gick bra! Vi fick ihop pengar och vi blev nöjda. Ännu mer nöjda blev vi när vi såg ett och annat.. Okej vi såg bara en men jag tänkte göra det lite oskyldigt.
Konsum - Ettt lätt ställe att umgås på.
Sen hade jag matte, det gick bra. Hihi..
Trött som jag var så somnade jag när jag kom hem. Drömde sjuka drömmar. I drömmen så hallucinerade jag eller var det på riktigt, det är det som är det läskiga, drömde i "drömmen" att jag vaknade och började panik andas som typ i panikångest men sen så somnade jag om igen, vet bara inte om det var i drömmen eller på riktigt. Stört!

Sitter hos Linnea nu! Hon äter, och jag hör hennes mamma snacka om krogen och bugg. Vi kanske borde dra ut och bugga någon dag Linnea? :D Haha.
Ska göra mig iordning snart, sen ska vi förfesta eller något. Ja det ska vi!
Och vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0