DAMP

Satte mig precis vid en ledig dator. Har varit på bibblan med svenskan på en rundvisning, var mycket trött.. Det blev lite fnitter va. Ja det blev det! Kom tillbaka och då var det dags att sätta sig ner vid en dator med Max och redigera ljud och grejer. Höll på att somna av trötthet, var inte mening.. Men jag gjorde inte det.
Äntligen blev vi klara..Ja och då gick jag ju som sagt till en ledig dator. Tänkte på hur trött jag är... Och det var då som jag fick damp. Jag har damp nu! Men det är väl inte så konstigt egentligen att jag har damp? Du skulle nog också ha damp om du var lika patetisk som jag, om du satt i min situation eller vad vi nu skall kalla det. Hihi, men det är både bra och dålig damp. Mer utav det goda! Snart ska jag träffa Linnea över en kopp kaffe och vi ska snacka damp. Mycket som händer och även har hänt. Det är ju bara för allt är damp.
På tal om något annat så är det så himla dimmigt ute idag. Hoppas jag hittar hem.. För annars får jag ju sova ute i natt, och om jag får sova ute i natt så kan jag bli förkyld.. Och om jag blir förkyld så kan jag bli riktigt förkyld, och blir jag det så kommer jag bli sjuk, och är jag sjuk så måste jag stanna hemma från skolan.. Och stannar jag hemma från skolan så kommer jag efter massor... Och kommer jag efter massor så är det lätt hänt att man blir skoltrött. Och blir man skoltrött så skiter man i skolan.. Skiter man i i skolan så får man inga betyg. Får man inga betyg så är det rätt meningslöst att gå i skolan.. Så ja... Hoppas jag hittar hem! Haha.. Är så trött, låter mest mina fingrar få skriva av sig. Det behövs ibland. Ja det gör det, som idag t.e.x.. Det är bra!
Den här veckan har jag väldigt mycket att göra. Har 2 spanska prov, måste även lämna in en novell-analys och studie sak.. Fick precis hjärnsläpp vilket resulterade att jag inte kunde fullfölja ordet (studie) till 100%, fett synd.

Idag kom även skolkatalogen.. WOWOWOWO säger jag bara! Var jätte ivrig när jag fick den, ville bara kolla igenom den. Sprang in en snabbis på toan och satte mig ner för att kolla i min ensamhet. Det var skönt, men lite stressigt. Jag visste ju innerst inne att jag inte hade hela dagen på mig att vara på toan, dels för att jag skulle precis påbörja en lektion och delvis för att folk inte skulle tro jag satt och sket på toan.. Så ja, det blir att kolla noga igenom den idag. Spännande säger jag!

Tänkte avsluta inlägget med några bilder.
Eller nej skiter it. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0