uhm babberoo.

Den rubriken tycker jag passar alldeles utmärkt. Vad det betyder? Vetifan altså men vad spelar det för roll? :)
Idag gick jag upp vid 11 kanske.. Åkte in till stan kl 12 för att luncha med Li. Burger King, sånt tycker vi om. Sen blev det till att köpa godis. Mest saker som smakar melon, speciellt melon-tugummin, I love them all!
Mina händer är sådär sjuukt torra för jag har diskat som fan :P Lagade mat nyss, Kyckling filé me potatis och sås..  vart helt okej ..

Tänk dig, du går på stan.. Du ser sjukt många människor med olika stilar, du ser nytt folk och du ser folk du känner igen sen tidigare. Alla har olika mål med livet, alla vill bli olika saker, bo på olika ställen... En del har redan nått sina mål och kämpat för att komma dit. Medans vissa andra är för små för att ens behöva bekymra sig för vad som kommer att hända imorgon. Nu tänker jag på framtiden, snackar om4-5 år framåt, det gör mig rädd.. Vad fan ska jag åstadkomma? Vad ska jag bli? Tar vi alla ett långsamt farväl?  
Jag vill inte tappa kontakten med mina vänner.. Men det kommer ju bli svårt om folk flyttar ifrån.. Vilket jag själv vill.. Fan jag är naiv..

Ska väl gå och smörja in mina händer istället...


Kommentarer
Postat av: soul

vi kommer alltid hålla kontakten, det gör man med människor man bryr sig om. And life, you will do just fine!!! E to da baaaaaaaaaaay. PUSS

2008-05-17 @ 13:28:34
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0