städa?

Låt inte problemen slå ner dig så länge du lever låt kärleken leda din väg .

Jag är grymt trött. Jag vill bara sova! Men alltid när jag är såhär trött så kommer jag på andra saker att göra och när jag nu i skrivande stund skriver dom andra sakerna så ploppar det upp ännu fler saker i mitt huvud att göra! :P
I vilket fall ska jag vara förberedd med kläder, busskort och nycklar till imorgon. Blir alltid att man stressar sönder sig i sista sekunden och framför allt så glömmer man något om man inte har förbertt. Min mamma har tjatat på mig om det i flera år och det är verkligen nu jag inser hur bra det är att förberda sig kvällen innan, + att man kan sova längre på morgonen! :)
Men iaf har jag nu fått för mig att städa mitt rum, jag vet inte om det är sån bra idé att börja städa det klockan 23.10 men jag tyckte ju att Linneas rum var så fint! =)
Jag tror faktiskt jag har sovmorgon imorgon till 10.40 om vi inte har något iv-val alltså, men jag vet inte.. Ska gå upp tidigt imorgon ifall.. Eller jag ska skicka ett sms till Tabbon (Niama) nu och fråga. Om hon inte sover! Får hålla tummarna :)

Puss !

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, kul att jag har inspirerat dig ;) :P

2008-05-19 @ 12:21:50
URL: http://linneadruid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0