Omformaterad dator.

Äntligen så har min bror hjälpt mig med att formatera om min dator. Har inte gjort det sedan... Eller nej vänta, har aldrig gjort det föressten. Jag fick den i present när jag konfirmerades i 8:an ( för 3 år sedan ) och den blev verkligen katastofalt seg in i det sista, hade säkerligen virus i sig o.s.v . Man kunde aldrig ta den för givet, sega jävel!
Men nu så... Äntligen! 
Men det är 3 saker som är fett synd :

1: Jag hade väldigt många bilder och låtar på datorn innan.. Kunde dock inte spara allt, dom viktigaste bilderna sparade jag på annat sätt, lika dant med låtarna fast bara väldigt få..

2:
Jag har inget ljud längre. När omformateringen blev klar igår så märkte vi att ljudet inte var där.. Och jag hittar ju självklart inte den heller.. Men ska förssöka kolla sen vad jag har för ljudkort och då ladda ner det eller så.

3:  Kan inte ladda ner MSN heller! Då börjar det ju bli för mycket liksom... Det står bara såhär :  " Windows Live-pogram kan inte installeras på Windows server, Windows XP Professional x64 Edition och Windows-operativsystem som är tidigare än Windows XP Service Pack 2. "

mm så kan det ju stå, hoppas på att min bror vill hjälpa mig ikväll.. Annars skulle jag gott och väl haft den oformaterad med ljud , msn och alla bilder !

Men jag ska lova er att uppdatera oftare nu! Jag lovar.. Med en snabb dator ju ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0