No more IV-val

Jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle fråga Niama om vi hade IV-val. Fick svar ganska snabbt och NEJ, No more Iv-val. Okej det känns skönt och så.. För det innebär att jag börjar 10.40 på måndagar och slutar 11 på fredagar. Men endå, jag var inte på förra ( altså sista  ) lektionen och nu kommer jag inte träffa alla i min grupp igen. Eller jo det är klart, dom flesta går ju på Folkunga, men inte alla, även Ljunkan, Berzan och Katedral.. Och vi hade så roligt, stockholms resan och allt, johns konstiga frågor, dampet och allt.. Världens sammanhållning. HAHA! Fan vad jag yrar.. Men jag har ett arbete att göra i IV-valet kom jag på. Men jag är segast när det gäller sånt, uppsatser.. Det är så svårt att börja. Men... AJA

Här kommer lite bilder från iv-gruppen " Möte med tro och religon " : )


Bild ett är från fridhemsplan där vi skulle till medborgarplatsen
bild två är hos Hare Krishna
Bild tre I Järna..

Ledsen för jag inte har fler bilder att erbjuda! :P Hoppas dessa duger.. Hoho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0