Lördag

Igår så blev det en hemma kväll bara som sagt. men gud så roligt jag hade. Satt och skrattade med familjen hur länge som helst, snackade även med en av mina föräldrars kompisar i telen i ca 1 timma igår, fick lära mig en jävla massa vad livet innebär..
Men bäst av allt var det när jag pratade med Li i telen från ca 00.00 till halv 5...
HAHHA vi satt och snackade en jävla massa skit och drog skämt med varandra! : D Båda var så flummiga så vi skrattade åt nästan allting som : Hip hip hora med pruttar , bättre en skämten ( tex: bättre en kaka i ugnen än en skata i magen typ) och nunnor skämt och massor, de var dö skoj!

Idag vaknade jag 15.30, trodde klockan var 11 typ.. Lite ångest sisådär.. Har bara slappat, ätit, duschat o.s.v
Ikväll blir det fest, antingen I Vasastan eller i Norrköping med mina mjukisar + Li och Inez <3 :D
Jag saknar mina mjukisar så sjuuukt mycket!!!!! Have to see them!

Imorgon ska jag vara med Linnea! : ) Vi ska till XxX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0