let me show you

DAGENS VILL HA: sommar, ork, peace
DAGENS KLÄDSEL: byxor,skor,linne, tröja fan orka..
DAGENS DOFT: shower gel, parfym, maybe some smoke
DAGENS FRISYR: helt cepe, har gått med keps idag.
DAGENS HÄNDELSE: vilken händelse?
DAGENS LÅT: Pauline - never said I was an angel
MORGONDAGENS PLANER: skola, sova, vet inte
DAGENS SAKNAD: sommar, värme, dig, lust, glädje & orken
DAGENS DUMMASTE: 1 cepe inte värt att nämnas
DAGENS SJUKA: på spanskan när vi hade muntligt prov och vi börja snacka engelska!
DAGENS DROG: MAT!.
DAGENS ROLIGASTE: jag har verkligen garvat för mig själv när jag försökte uttala "Atlanta" med en amerikansk dialekt men det gick fan inte, det lät så roligt hihi..
DAGENS KÖP: candy if you know what I mean.. bad air
DAGENS HUMÖR: skjut mig


image37
ge mig värme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0