Idrott, möte, prov

Tack Gud för att den här dagen gick bra, förvånansvärt underbart bra! Jag gick upp typ 06.50, gick in och duschade, åt frukost och gick till bussen. Anna kom på samma buss också. Hon hade en massa att berätta från b.la Håkan konserten osv.. : ) Fick mig som vanligt ett gott skratt! Jag gick av bussen vid Katedral för att sedan gå förbi Konsert och Kongress till min gympasal. Bytte om, sen gick vi ut för att köra fotboll.
Efter idrotten så skulle jag ha möte. Klockan 10. Jag var jätte nervös. Jag tror nog mamma också var nervösa allt! :P Men det gick jättebra, vi snackade om min frånvaro och om alla ämnen och så..  Jag ska ha ett möte till den 12:e juni och då ska jag ha 0% frånvaro + att vi ska snacka om hur jag ska göra med mina ämnen jag måste läsa upp.. Blir antagligen till att göra en prövning i höst.
Mötet slutade runt 11 och då blev det till att äta. För efter lunch så skulle vi ha prov i spanska ju. Provet handlade om ett brev man skulle svara på från någon tjej, och det gick förvånansvärt bra asså.. Det bygger ju på vad man redan kan och inte bara om det senaste kapittlet t.ex.. =)
Aja sen var det svenska och engelska kvar. höll på att somna.. Sen drog jag hem, men missade bussen precis så fick vänta extra på den, skapligt segt!!!
Imorgon har vi engelska N.P och vi ska vara där 10 min innan det börjar, dvs kl 8.. Wish me good luck !
Ska snart lägga mig så jag inte försover mig! :)
Men men... Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linnea

va roligt att det gick bra Ebba! :D Du ska se att det bara går uppåt hädan efter :)

2008-05-15 @ 11:55:12
URL: http://linneadruid.blogg.se
Postat av: Ebba

Ja det känns som en otrolig lättnad! :)
Linnea jag måste snacka med dig om en grej! Haha

2008-05-15 @ 16:02:30
URL: http://ebaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0