Hahaha Videoblogg.

Då har man prövat på hur det är att videoblogga då. :D Vad ska man säga?! Bara ba ba kanske? Eller varför inte Vem e han och vem e jag? Säg vad ni vill, men det var helt ok... Istället för att skriva.. Men njaa.. Ahh får se hur det blir med den saken..
Ikväll var jag ju som sagt med Li, vi gick ner till ån, chattade på FH haha och inte mycket mer..
Fattar inte varför jag sitter uppe nu, en dålig vana kanske.. Jag ska upp grymt tidigt imorgon. Hur tidigt vet jag inte beror på hur lång tid jag har på mig. Min klass ska nämligen till Vadstena på friluftsdag.. FRI LUFT ! JAAAA! Luften är fri, den är det. Tro mig, lika mycket din som min..  Vi ska samlas på resecentrum klockan 07.50 så det blir till att bege sig iväg i god tid så jag inte kommer försent eller missar tåget.
Iaf, jag måste upp tididigt i vilket fall och laga mat som jag kan äta som lunch..
Vi kommer hem till Linköping 13.20 imorgon iaf. Så vi blir ju inte borta något längre. Skönt det!
Efteråt blir det Norrköping och kanske med Shaheen och Devran :D


Föresten så ringde dom från polisen förut idag, till min mamma, angående det där som hände på teatern (scrolla ner) , och polisen tyckte jag var så duktig som berättat för mamma om vad som hände, för annars hade vi blivit kallade på förhör.. Men iaf, han tyckte också att det skulle läggas ner, allt hänger på vad snubben som äger Teatern tycker...
Löjligaste skiten! : )

Puss och BON NUITPuss och BON NUIT

image48



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0