Go-kart

Hej!
I morse så åkte min klass och ( spelade som jag brukar säga ) körde Go-kart. Första gången för många, likaså för mig.. Så jävla roligt det var! Det gick verkligen jättefort och ah det var så kul! Jag gjorde en tabb bara, haha så här var det, jag skulle köra om Matte! Det gjorde jag också.. Men störd som jag är tänker jag inte på att det är en kurva så med hög hastighet så blir det ingen sväng, nee för go-karten åkte ner i diket! HAHHAHA! Fan vad pinsamt tänkte jag .. Satt och vinkade när mina klasskamrater körde förbi medans jag väntade på att Björn skulle komma och dra upp den. Haha! Andra omgången gick mycket bättre än första iaf! ;)
Tänkte berätta om mina skills i spanskan.. Fick vg på hörävningen och vg- på uppsatsen, nöjd faktiskt! Ebba kan om hon vill! Nu är det bevisat! =D Jihuu ..
Efter skolan så gick jag och Niama på stan ..Åt en kebab och handlade även lite inför dopet jag ska gå på lördag, sen satt vi i solen och stekte, spanade och flummade.. När jag kom hem så gick och la mig på en gång, så himla trött, ont i huvudet o.s.v , men jag fick iaf 3 stycken överaskningar : ett brev från sjukvården eller ngt ( blev jätte rädd ) där det stod att jag ska ta nästa omgång sprutor för att skydda mig mot hepatit A och B eller vad det var, men det stämmer nog inte för jag tog ju bara sprutor förra året för att jag skulle till Marocko.
De andra överaskningarna var det att jag har fått 2 vykort från Justin ( en kompis från Australien )  Så himla gulligt av honom! :)

Ikväll så var jag på macken och handlade. Sen plockade jag blommor som jag och min brorsa åkte och lade på min farfar John´s grav! Saknar dig så mycket..
Nu sitter jag här..



image53image54














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0