Adudidamdam (8)

Gud vad min dator känns seg nu, kan det vara någon som laddar ner något? Blir segast.se då.
Idag sen så mådde jag bättre än vad jag gjorde innan, så då blev det att dra ner till stan för att träffa Li! Köpte även lite grejs tills dopet på lördag.. Och jag åt kebab idag igen! :O Min kropp säger sakta och säkert ifrån och mina kläder retas med mig.. Fifään sånt tycker vi inte om!
Har varit och handlat massor godis ikväll, och tuggummin.. (H)

Imorgon har jag bara en lektion, så jävla skönt.. Så efteråt blir det att åka hem igen. Imorgon är det även RIKS fm så då blir det till att sitta på en filt och lyssna på musiken ( inte för det är några bra som spelar, men somrigt ) och allmänt sööfta..

Nej nu ska jag ta på mig mjukisar och göra ngt annat!
Hörs och ses :D


image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0