vi behöver alla varandra

Mitt huvud feels like kabombumbumkong men jag mår bra.. Lyssnar på skön musik, har just ätit och sen fått i mig en kopp kaffe, då mår man bra då asså.. Arrå
Igår så hade vi engelska speaking och jag är trög som vanligt, korkad som missar det..
På kvällen var det skiten är vår i skolan, men jag och lian åkte till boxholm istället på party, fast kom förbi en stund senare.. :) Där var de knas en stund, men allt blev bra sen! <3
Räck mig din hand
Har över 33% frånvaro från skolan nu, jag har 1månad på mig att ha full närvaro annars blir det bajsmedkisspå.
Fattar inte hur jag kommer klara mig, ska btw prata med syon imorgon... Changes....

Ikväll ska jag till Li och kolla på Efterlyst och vi ska spela Mareo Cart också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0