Lovet har börjat!

Äntligen är det lov, så grymt skönt! Nu kan jag äntligen få vila på obegränsade tider (om jag nu vill det) och bara göra vad jag känner för! Underbart.
Igår när jag kom hem var jag verkligen helt slut. Jag åt mat och efter det så somnade jag vid halv 8, tänkte vila tills Efterlyst började. Men nejnej, vaknade inte förens vid 00.00. Lite ångest sådär när det inte är menat att man ska sova så länge och så gör man det endå, går runt i huset och det är släckt överallt, och resten av familjen sover! Fyfan Men iaf så gick jag och lade mig vid 1 igen och vaknade inte förens vid 9 idag, helt utvilad ! :)

Mina föräldrar är på auktion hela dagen, så jag har huset för mig själv i ett x antal timmar nu, skönt! Hade tänkt äta frukost nu, sen gå och duscha / göra mig iordning.. Får se vad som händer idag, ingen arning faktiskt.

Det snöar ute.. Sportlovet var ett grönt och vårigt lov, påsklovet var ett vitt och vintrigt lov, ja men vi är ju trots allt i Sverige...


Kommentarer
Postat av: Soulie

Jag vill träffa dig under lovet ganstaboo! I LÖÖV U!

2008-03-22 @ 00:49:08
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0