Hur känns det att ha migrän?

Har alltid undrat det, tänk om man misstar det och tror att det bara är någon vanlig huvudvärk eller så.. knas!
Nu har alla i min familj fyllt utan jag! Christian först, sen Henke, pappa, och idag mamma.. Och så kommer jag om sisådär 4,5 månader eller vad det är.. vad är det för mening med att fylla år så nära varandra? (nej jag känner mig inte utstött) jag menar pappas rosor som mamma gav honom har ju inte ens hunnit vissna och då kommer det komma ännu fler rosor / blommor av något slag.. ahh det är som det är i vilket fall..
häldre sommarbarn än vintercepen. hahahah vart kom det ifrån?? ;P
nu ska jag snart hoppa in i duschen, göra mig iordning sen ska jag möta li, vi ska gå till ekholmens pizzera.. jag har inte ätit där på as länge! pga ev person. hahahaha lol.. synd!
jag har ont i huvudet också, jag vill ha kaffe, och en cigg.. men det får väntas!
vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0