What a lovely day!

Shulululuu!
I morse så var det hela 30+ hemma hos mig! Så det blev till att klä sig lätt ( något jag inte brukar göra allt för ofta ), knallade iväg mot bussen som tog mig till stan, gick därifrån mot skolan. Har varit en slapp dag idag, hade ingen spanska eller så, så då knallade jag ner på stan igen men den här gången för att gå en runda, mötte Niama och Sofia, sen kom Inez också. Köpte en glass och satte oss i solen för att äta den.
Idag slutade jag 14.40 och jag skulle möta Lian klockan 16.00 då hon slutade.. Så jag lade mig på parken vid bibblan, solade lite där, sen blev det för varmt och då satte jag mig i solen istället och lyssnade på musik! : )
Sen gick jag ( ännu en gång ) och Li på stan, hon köpte some things och jag kollade runt.. Men det blev iaf en kebab och sen godis på Tempo!
Kom hem, lade mig grymt seg.. Vaknade, gick upp och drack.. Sitter nu här, törstig igen..
När jag skrev att jag åt glass idag så vart jag ännu mer sugen på glass, ska fråga min brorsa om han har lust att skjutsa mig för att köpa glass, men det tvivlar jag på att han vill..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0