Varamon!

Jag, Li & Jossan drog till Varamon förut. Drog runt klockan 6. Jossan har ju tagit körkort så hon var chafför då! ;) Stannade på ICA i Motala för att handla lite "tugg" till Varamon. Tog även en sväng förbi Vätternfestivalen, satt vid vattnet och mös, det hörs på ordet, MYSIGT!
Sen drog vi vidare till Varamon som sagt. Vi la en filt på den fina vita sanden, tog upp kaffe, frukter, godis varm choklad, cigaretter, musik samt högtalare och bara chillade, så himla värt! Det var solnedgång och vi fick ta del av den.. Nu har jag verkligen fått sommarkänslor, så himla bra! En värd kväll! Lägger in bilder imorgon bitti, för än så länge har jag bara några få från mobilen men sladden är inte här och Jossan ska skicka bilderna imorgon någon gång!


Linnea: Så himla synd.. Du förstår vad jag menar, asså så himla synd, man har haft så många planer och förhoppningar, bara glada tankar, man kunde skapa historia genom sina tankar.. Men det här är inte slutet, allt kommer ordna sig, eller hur? Vi ser ju saker från den ljusa sidan, det finns fler sätt. Eller hur?
Men när jag fick höra nyheten så blev jag helt stel i hela kroppen medans jag inte fick fram något i min hjärna, läste det du skrev om och om igen, sen var jag tvungen att kolla vad som stod.. Mwn som sagt, det här är inte slutet. Det är någon slags prövning bara, som vi ska ta oss igenom!
Fan vad jag snackar, hoppas att du förstår vad jag menar! På tal om något annat..

Nej det här går inte.. Kan inte tala om något annat, Linnea vad ska vi göra?

Jag ska nog gå och lägga mig nu . Peace n´ Lööve


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vet jag vet vad du menar!!! Alltså det är ju fan SORGLIGT :´( Men det kommer ordna sig, jag har en plan ;) haha, jag vet inte om den är så bra, men den är bättre än inget. Jag längtar tills jag kommer hem så vi kan sätta igång med allting! Jag saknar dig Ebba!!! <3

2008-06-29 @ 22:04:53
URL: http://linneadruid.blogg.se/
Postat av: Ebba

Åh, en plan! Det tyder på hopp.. =) Everything´s gonna be allright, everything´s gonna be okey!

Saknar dig mer!!! <3

2008-06-30 @ 22:26:00
URL: http://ebaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0