Vad glad jag är!

Gårdagen behövs det inte ens snacka om.


Jag steg upp ur sängen för 10 munuter sen, vinglade in i min garderob och höll på att slå i huvudet i kanten, vad är det för fel på balansen sådär på morgon kvisten? Haha!
Går upp till köket (det första jag gör), där står mamma och jag kollar på maten vi skall till-laga. Fan fick nästan kvälningar, jag trodde det var  "marinerad falukorv" och "marinerad ål" fyfan... Men det var något kött som skulle grillas..
Så det blir mat om typ en kille, yummie.. Och innan dess ska jag sätta in en hederlig pan-pizza. <3

Mat är nog min passion här i livet, samtidigt som godis då! Höhö!

Ikväll ska jag verkligen städa mitt rum! Jag lovade verklligen pappa det igår, och fatta sen vad skönt det kommer vara att ha ett rent och prytt rum. För jag kommer ju knappast orka städa mitt rum någon annan gång i sommar om jag inte gör det idag, för att: imorgon är min sista lediga dag innan jag börjar jobba (för det är väl lördag idag?), på måndag börjar jag jobba från 07.00 - 16.00 varje dag i en månad framöver, det betyder att jag kommer vara dö trött när jag kommer hem och då är inte städa det första man tänker på, + att jag ska ju ut och chilla också, okej jag jobbar inte på helgerna men jag ska verklgien ta vara på dom!

På ett sätt ska det bli skönt att börja jobba, därför:

- Elin (bonnflickan) ska också sommarjobba där, samma person som förra året, hon är jävligt skön!
- jag kommer vända tillbaka på dygnet vilket jag verkligen behöver
- jag kommer få pengar till min plånbok
- jag har något att göra medans alla kompisar är bort-resta
- kommer ha råd att resa någonstans senare
- sköna personer som jobbar där, man får sig ett gott skratt....


Nu ska jag värma pan-pizzan! Hihi puss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0