uppdatering

Har knappt uppdaterat det senaste dygnet så jag tänkte göra det nu när jag endå är på hurten och när min dator är snabbast ( tydligen den här tiden på dygnet )

Fredags:
Först satt jag, Linnea, Inez, Ebba & Karin vid Scandic och chillade lite, innan vi gick till skolan.. I aulan satt vi och lyssnade på när esteterna sjöng sina sommarlåtar. Sen blev det en jävlans liv.. Studenterna kommer inspringande, skriker och gapar.. Rektorn blir irriterad tillslut och klagar på att det bara är roligt dom första 5 minuterna, precis som vanligt...
Efteråt drogs det ner mot stan för att se när dessa lyckliga studenter skriker och gapar för att dom just har blivit fria! Kan inte vänta tills det är min tur...
Åkte till Elli för att fira att även hon tagit studenten! =D GRATTIS! Inga tider att passa, du kan göra vad fan du vill, när du vill osv!

På kvällen så var vi ( Linnea & Li här hemma och gjorde oss iordning, sega som vanligt, lyssnade på skön musik.. Sen blev det samtal från Calle, drog vidare på fest i närheten hos Boffe. Det var sjukt kul må jag säga, nice folk, verkligen blandat och sånt gillar jag..
Sen skulle vi ta bussen till stan, han som körde var ju fan dum i huvudet, for real.. Han skrek åt allihopa och uppförde sig inte gott.. Blev lite tjurig sådär men ännu värre var det ju när ALLA var tvunga att gå av i Jakobsdal, han snackade om polisen och grejer, varför?! Okej det var 2 som inte betalat kanske, men vafan släng av dom istället då, eller ännu bättre låt dom åka med och ifall de kommer någon kontrollant får dom stå sitt kast och i bästa fall önska att dom är medlemmar i PLANKA.NU

Jag, Linnea, Li, Abbe, Martin, Adam, Pau och några till drog vidare, men även vi gick skilda vägar och Li och jag hoppade på en annan buss mot stan, hann bara vara där en kort stund men endå.
Sjukt värd kväll! :D SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOV !!


Idag eller igår kan man ju också säga så har jag:
Sovit lite, slappat, träffat Linnea, vi satte oss vid ån och drack kaffe och chillade lite, sen hem igen för att ta på sig sverige t-shirten, vilken match! Fett synd att Spanien gjorde de där målet två minuter innan matchen var slut, men endå bra kämpat av sverige.. Hoppas vi vinner på onsdag då!
Ikväll så har jag slappat med Li & Linnea. NICE! Kom hem för typ 50 minuter sen, borde sova snart ...

Lägger upp bilder när jag vaknat! Puss


Kommentarer
Postat av: paulina

Kul att träffa er tjejer :) Får bli snart igen tycker jag! Puss

2008-06-15 @ 16:53:31
Postat av: Linnea

Det var en mycket bra kväll! Trevligt att träffa Paulina också :) Det här gör vi lätt om i sommar :D <3

2008-06-15 @ 20:47:13
URL: http://linneadruid.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det e klart det kommer fler fragestunder :D Hoppas du hinner den gangen :)

2008-06-16 @ 00:09:22
URL: http://taboush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0