Torsdag

Hej hej!
Jag vaknade nyss, men inte för första gången idag, nej nej. Mamma kom in 2 gånger i morse runt 7, första gången för att hon ville ha den bärbabra telefonen (Vem ringer man klockan 7 på morgonen ? ) och andra gången för att hon trodde jag hade skola idag, trodde jag aldrig skulle kunna somna om igen! Men det gick.
Så här sitter jag i sängen, jäspar som en sån där ni vet ( hitta bara på något ) och lyssnar på musik!

Klockan 14.00 ska jag och mamma till skolan för att ha möte med rektor, mentor o.s.v. Hoppas det går bra. Jag måste lämna in min engelska bok och även naturkunskapen!
Bara jag hittar dom för dom ligger någonstans i mitt sjukt grymt mycket ostädare rum!!

Men nu ska jag duscha och göra mig iordning. Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0