SKIT

Är på sjukt dåligt humör, arg fast mest ledsen.

Jobbet var helt ok, tiden går endå ganska snabbt fast passet innan lunch ( 11-12.30) är värst. Jag var sjukt flummig förut och alla kommenterade hur lika jag är mina syskon, fick höra att jag och Henrik tänker på samma sätt och frågar samma typ av sjuka frågor, och att jag liknar både i utseendet, tack då. Ja som tack för det så fick jag ett "varsogod" som innebar att Jägarn sprutade ner mig med vattenslangen! Vart ganska blöt och frös rätt så rejält, men skitsamma! Hämden är ljuv... Höhö

Fick skjuts hem idag av min andra bror, Christain för han slutade samtidigt som mig idag.. När jag kom hem så gick jag och duschade, för att direkt gå och vila.. Sov som en ängel, det var dö skönt.. Sen kommer mamma in och säger att maten är klar, men jag tackade nej för det var korv med bröd..  Jag är inte kräsen, men vi har fått det så jävla mycket här hemma de senaste åren så jag blir rent av sagt äcklad när jag känner doften, usch. Mamma började fråga mig saker som jag inte kom ihåg, nyvaken som jag var så var jag helt förvirrad.. Men kunde dock inte somna vidare, så ca 20 minuter senare går jag upp i köket för att be om mat, då var jag både, trött, arg och ännu mer trött.. Sa saker jag inte borde ha sagt, men det fick jag igen sen.. Tro mig.. Tillslut så värmde jag microlådan som jag egentligen skulle ha till lunch imorgon för att äta den. När jag ska ta ut sen så tappar jag själva tallriken som är i micron som gör att maten snurrar runt, den faller på mitt knä via lilltån, då blev det ett jävla liv, pappa är dö förbannad och kräver att jag ska betala en ny imorgon (med vilka pengar?) och att jag är så jävla klumpig och mamma börjar tracka tillbaka mig efter vad jag sa åt henne när jag kom till köket..
De går ut på balkongen för att ta en cigarett, då jag hör att dom snackar om mig, jag fattar inte hur mamma kan försvara mig efter att jag varit så elak mot henne, ( sa saker jag inte menar egentligen för jag var så pissed of) pappa bara: hon skriker och gapar! Och mamma bara: Ja men inte åt dig..
Fan..
Jag vet inte om jag hade blivit så här ledsen egentligen om jag inte vore trött.. Jag är verkligen slutkörd..

Nu ska jag gå ut och lugna mina stackars nerver..

hej

Kommentarer
Postat av: Linnea

"/ Det låter inte som en speciellt rolig dag. Men imorgon är en ny dag, man måste tänka positivt :)

2008-06-24 @ 20:42:21
URL: http://linneadruid.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ja jag vet. Nu känns allt bättre! : )

2008-06-25 @ 06:06:50
URL: http://ebaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0