Shululu

Ännu dag har gått, inte mycket kvar av arbetsveckan då, skönt! Vill ha helg och kunna få vila lite ibland, fast det går ju ändå rätt snabbt på jobbet, det kommer ju in så mycket saker hela tiden (man blir aldrig förvånad), det kom massor dvd:er typ 2 exemplar av Guldkompassen (filmen suger btw), James Bond och flera, även massor video filmer.. Men fan ibland stinker det så jävla mycket, det kommer in stora plastsäckar med gammal rutten mat, tänk er själva hur det doftar.. Men rasterna är ju endå roligast,  att lyssna på alla män ( ja det jobbar faktiskt bara killar där förutom jag och elin inklusive en kvinna på kontoret), de kan säga så märkliga saker..
En av chafförerna trodde att PEACE and LOVE festivalen hette LOVE and PEACE.  Haha.

När jag slutade så kom mina föräldrar och hämtade mig, drog förbi Ekholmen för att handla, då passade jag på att ladda på min mobil för mitt comviq kompis gick ut idag, köpte även batterier till min (Niamas) mp3 som jag tänkte lyssna på imorgon när jag jobbar..
Åt någon kyckling wook med ris, ganska gott faktiskt..
Sen gick jag och brorsan ut och tog några kort.. Första gången jag var på mitt egna tak, ganska mäktig känsla, där vill jag bevittna solnedgången en ljummen sommarkväll..

När  vi  kom in så såg jag på min mobil att jag fått sms av Niama!  :D Hon åkte ju till Marocko förra tisdagen, och sen dess har jag inte hört ett ord från henne.
Jag saknar dig jätte mycket Niama! Men du verkar ju njuta förfullt där så du får väl stanna ett tag till, men gör det inte till en vana! :@ Haha!

Föressten, förut idag så gick jag i skogen, eller jag satt ner.. ( Don´t ask me why) och då ser jag en katt springa iväg, då tänkte jag för mig själv "ska du springa hem till husse och skvallra att du ser mig?", men istället ser jag ett rådjur traskar omkring, och har inte upptäckt mig.. Jag blir lite rädd för att den ska börja gå emot mig för jag vet ju inte om de vackra varelserna kan stångas med dess horn.. Haha, så jag försöker smyga därifån... Och då har han fått syn på mig.. Jag står blixtstilla (Varför heter det blixtstilla? Eller man kanske bara kan säga blixtsnabbt föresten) och han likaså, vi bara kollar på varandra i säkert en halv minut. Då tröttnar jag och skyndar mig ner på vägen, vänder mig om för att kolla, och den jäveln kollar fortfarande på mig, sen börjar jag gå... Och då gör han också det (värsta härmapan).. Jag visste inte att det fanns råddjur i Kvinnebyskogen..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0