res-minnen

Vilken härlig eftermiddag/kväll! Li kom hit, vi värmde pizza som vi åt, satte på kaffet och gick ner till slussen för att chilla. Så himla mys! Vi lyssnade på reagge och snackade om hur skön den här sommaren ska bli (förhoppningsvis) och vad vi ska göra, även att vi vill resa någonstans på höstlovet!
När vi kom hem till mig så kollade vi på videon från när jag var i Thailand, haha!

Hon drog för ca 30 minuter sen, och jag är skit trött! Har ätit min kvällsmat och känner att jag bara skulle kunna somna om jag gick och la mig nu, men det ska jag inte göra, jag funderar faktiskt på att börja lite med mitt rum nu eftersom jag inte gjorde det förut idag. Men om jag ska städa mitt rum så måste jag bränna en skön cd så man blir pepp medans man städar...

jag vid ån
jag softar vid vattnet

skönt ställe.

Skönt att sitta här och höra vattnets brus.

Li herself

Li när vi skulle gå hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0