Onsdag

Idag skiftar vädret jätte mycket, det har regnat, det har varit vindstilla, det har blåst som fan! Jag skulle ut och sola förut men kunde bara sitta i fem minuter. Men skitsamma.. Det behöver ju regna lite för gräset är ju helt brunt på alla gräsmattor och det har brunnit så mycket hit och dit.
Idag har jag inte gjort så mycket, eller inget alls... Okej det har jag visst gjort, men endå inget vettigt..  Som typ sitta vid datorn, äta mat, sola i 5 minuter, duscha, klä på mig, That´s what I have done.

Jag sa ju för 2 veckor sedan att jag skulle lägga ut bilder från när jag var på min bror Christian son Kevin´s  dop, och det har jag inte gjort..  Och jag har verkligen gått och tänkt på att " jag sa ju faktiskt att jag skulle det " så jag måste det nu känner jag, fast det blir bara en för min dator är så seg ( internet ) ..


Min brors son
Kevin älskar verkligen kameran! Så fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0