Mat!

Just nu tänker jag så mycket på mat så att det vattnar i hela munnen, mamma lagar mat så den är nog klar snart.. Har inte ätit sen halv 1..
Idag var det en betydligt jobbigare dag på jobbet än de andra, kanske för att man börjar bli uttråkad, för allt är så enformigt, eller för att det var tungt arbete.
Idag stod jag och Elin ute vid tidningarna. För det kom massvis lådor med gamla busstidstabeller,kartor,pendeltågstabeller osv som skulle tas ut från kartongerna och läggas ner på bandet, ganska tungt att hålla på så i ca 2 timmar!
Kul att det ser ut som jag har skärt mig på armarna, jag har tydligen rivit mig förut idag, antar att det var från när vi höll på mrf buss-mojset.
Efter jobbet så drog jag till Li´s jobb (gården då) och mötte henne, vi chillade lite, gick till Priso. Sen kom mina föräldrar och hämtade upp mig..
Nu sitter jag här som sagt.

Maten är snart klar, för mamma ska skjutsa pappa pappa till någo sport-bar i stan för att han ska kolla på fotbollen Spanien (heja) - Ryssland. Men då passar det ju inte bättre med att sätta sig på balkongen med en kopp kaffe och bara chilla lite.

buss-tabeller
Här är dom busstabbellerna som skulle ner på bandet, ni ser kartongerna som är i plast, det kom flera såna backar (eller vad kallar man det?) med sånna, snacka om slit!

jobb
Lite busstabbeller.

Mats
Mats chillar lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0