KRISMEDVETANDE

Mötet idag gick inget vidare, jag blev tagen.. Eller hur man ska säga, jag visste inte vad jag skulle göra / säga . Och deras ord som mina öron tog in i hjärnan gjorde mig riktigt berörd, jag började gråta... Det slutade med att mamma fick gå iväg och hämta papper till mig, kunde varken kolla rektor eller min mentor i ögonen, jag har tydligen kommit in i ett kris-medvetande som rektorn sa, att jag börjar inse saker och ting nu, därfär blev jag så berörd, men jag antar att det bara är bra, det verkade dom tycka iaf.Det finns kanske lite hopp iaf... Självklart så snackar vi om min skolgång för er som inte fatttat det..
Men sen så knackar det på dörren, och jag hör min granne till lärare säga något till rektorn, jag och mamma börjar skratta, så vart allt bra igen! HAHAHA... typ.

När jag kom hem så blev det att dricka en kopp kaffe sen så följde jag med mor, hon skulle fynda lite.. Men inte jag. Jag hittade inget fynd, kollade lite bland böcker och så, better luck next time!

Linnea & jag har blivit desperata, HAHAHA.. Men det ordnade sig iaf, nu har vi allt klart inför morgondagen, känns underbart!!
Mindre underbart är att min mobil har typ gått sönder eftersom den stängs av HELA tiden ( sen i förrgår då vi var vid utsiktsplatsen och det rann vodka in i den ) ..

Men jag borde egentligen sova nu för klockan 08.00 imorgon ( idag ) ska vi vara vid SCANDIC för att fira att det snart är sommarlov!! Sen klockan 09.15 ska vi vara i skolan.. Asså jag kommer tycka det är jätte sorgligt när 3orna tar studenten, det gör jag alltid... Kommer aldrig träffa det folket på en och samma plats igen, that´s sad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0