Kaffe buskar med nypon

Godmorgon!
Hemsk natt, kunde verkligen inte sova. Jag lovar, jag läste 50 sidor ur Oliver Twist, gick upp och såg på tv, försökte sova igen, spelade in när det blixtra (lägger upp en video sen) o.s.v.-. fifan.. men då somnar jag nog inatt..
är inne på min andra kopp kaffe nu, ska åka om 8 minuter... Måste hinna borsta tänderna, och får inte glömma något.
Uppdaterar later om jag överlevt dagen! VIlket jag måste ha gjort, för det här ska bli bästa sommaren! =D

LINNEA. Go for it! =D Du vet den där saken bara jag vet om, den låter kanon <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag ska lätt köpa alltså! Man kan ju bara inte missa ett tillfälle som detta! :D

2008-06-24 @ 02:52:48
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0