Jiihuu!

Hej! Fyfan vilken helg tänkte jag säga, men menade faktiskt inte det..
Ska berätta lite för jag har ju inte uppdaterat sen igår förmiddags! Har inte haft tid faktiskt, skolan var slapp, vi hade bara betygsnack, på det långa hålet så drog jag ner till stan för att luncha/fika med Elli! Det var nice nice och varmt varmt! Njöt, sen blev det bosses, ännu mer sol.. Vi slutade med att kolla efter lite skolavslutningskläder ( för vilka pengar? ).
När jag kom hem så lade jag mig i solen lite, somnade typ.. Snabbt in för att äta en macka, hoppa in i duschen för att sen dra vidare mot Skateparken, men stressad som jag var innan så råkade jag lägga av min mobil någonstans och sen hittade jag inte den när den blev ringd, hörde bara ett svagt ljud ifrån datorn att det ringde någonstans?! Hade den på ljudlös så ringsignalen hördes inte alls. Hittade den iaf vid mina skor och det är så typiskt mig att lägga den där precis innan jag ska åka för att jag SKA komma ihåg den men endå glömma den. Om ni fattar!
Drog iaf till Ekholmen, där mötte jag: Linnea, Sarah, Lise, Tora & Ewe. Vi satt i parken och kollade på några amerikaner som var på europa turné, yeah right..
 Sen fick vi lite idéer för oss.. Jo dessa idéer var att vi typ ( föresten stavas idéer sådär? ) skulle grilla, dricka lite och sätta oss på något nice ställe.. Det fick bli Utsiktsplatsen ( min första gång ), men innan så delade vi på oss, alla utan Linnea och jag drog till stan för att fixa drickan, medans Linnea och jag drog hem till Linnea för att hämta pengar till grill och sånt, och sen hem till mig för att hämta detsamma..
Cyklade även till stan för att köpa cigg. Så där mötte vi de andra.. Drog därifrån till den omtalade Utsiktsplatsen.. Verkligen WOOW vilken utsikt, riktigt mäktigt, man såg långt bort, åt alla håll, typ ända till Jakobsdal om jag såg rätt, och tekniska verken hit och dit.. Måste åka och ta kort där någon gång altså. Föressten var vi inte ensamma där, vi trodde de var ett gäng som satt och rökte på efterssom det stället är skapligt känt för folk som brukar göra det där. Men de visade sig att det var ett gäng andra som senare gjorde oss sälskap och dricka och sjunga massa sköna låtar! =D
Asså verkligen att jag sa "Illustration" hela tiden till "Kultiration" haha! Och jag höll på att garva åt det så mycket.. Men fifan vilken skön stämning det var altså! Jag hade det så himla lyckat..
När vi vart där ifrån ca 23-03.00 så drog vi till Shell ( där videon ovanförr är ifrån)  för att handla mer Fanta World ( GODASTE DRICKAN ) att späda ut med, smakar bäst så va.. Iaf så köpte vi den, drog vidare till Bäckskolan och tappade bort Sarah och Lise på vägen, satt där och chillade lite tills vi hittade dom en timme senare.... Vart ganska dyng och på fotbollsplanen vid Bäckskolan var det en vattenspridare som vi sprang rakt igenom! Haha vart blöt och en aning förkyld idag....
Snart var vi framme vid våran sluthållplats Korpvallarna där niorna på Nya Munken tältade för att spela skolfotboll idag.. Linneas bror Axel och Maria var där bland annat.. Haha fan asså! Vi trodde alla skulle sova så vi kunde skrämma dom, men icke sa nicke, folk sprang omkring överallt och rökte och drack, eller kollade på himmelen typ..
Men vi träffade en as hederlig person iaf. VICTOR!!!!!!!!
Vad ska jag säga mer ?! Vi kom hem vid 6 och jag kan lova att jag däckade på en gång.. Vaknade vid 10 tror jag, men är inte säker, åt mat, la in lite bilder på bilddagboken sen drog vi och träffade Li vid Ekholmen!
Är helt slut idag, mår inte så värst bra heller. Men det är sånt som händer!
Det var iaf en as rolig och lyckad kväll!! =D
TACK

haha vad håller vi på med?

jag

Tältningen vi aldrig fick

jag och linnea


P.s Tänkte bara berätta en grej, vi satt och lyssnade på musik ifrån mobilen igår med högtalarna, och Shells muggar dom suger verkligen totalt! Dom börjar läcka hela tiden utan att man märker det, så helt plötsligt så har den läckt ända till min mobil som slocknar, tog ut batterier, simkort och grejer och lät den torka, men den har fan blivit cepe, den stängs av hela jävla tiden så fort man sätter på den, asså hoppas den börjar funka snart igen.. Den är kladdig och äcklig men jag älskar faktiskt min mobil, den är ju endå rätt praktiskt.. :) Så hoppas verkligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0