grr, pudding!

Haha, jag vet inte om jag borde få ångest och stoppa fingrarna i halsen..Men det får jag verkligen inte, tror det är för jag inte tar åt mig för vad folk säger när det gäller min kropp, antar att den duger i krig helt eneklt..
Jag sitter här och käkar en fet muffin samtidigt som jag dricker mitt efterlängade kaffe, så frågar en kille jag har på msn:


XxX säger:

ere du på bilden--<?


Ebba
säger:

HaHAA jaa det är klart


Ebba säger:

syns inte det?


XxX säger:

neej


XxX säger:

du ser lite tjockare ut


Ebba säger:

jag har gått upp i vikt


XxX säger:

vrf


Ebba säger:

vet inte


XxX säger:

jalla vi kan börja träna?


Ebba säger:

neej tack


Ebba säger:

tränar inte :D


XxX säger:

vrf


Ebba säger:

fett tråkigt


XxX säger:

bara för det e me mig?'


Ebba säger:

har jag sagt det eller?


XxX säger:

nej


Ebba säger:

DÅSÅ


Ebba säger:

jag hatar att träna


XxX säger:

men man tror det



Ebba säger:

mm


XxX säger:

japp


Ebba säger:

aa


XxX säger:

mendu e söt-->


Ebba säger:

tack


HAHHA.. Palla =D /  Fettmat


Kommentarer
Postat av: soul

men va fan, whos da idiot? Du är inte tjock!! Du är perfa och snygg! Du är fin precis som du är och det gläder mig att du vet det ebaay. Kärlek <3

2008-06-18 @ 23:44:20
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com
Postat av: eeelli

jaa, who's da pucko?! haha go fet mat, så är det juuu : D

2008-06-20 @ 20:39:00
Postat av: Linnea

Haha, men herregud. VEM? Man ska ju fan ata som man vill. Palla bry sig liksom, du ar perfect Ebba <3

2008-06-20 @ 23:20:17
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0