Förlåt!

Förlåt förlåt förlåt förlåt för dålig uppdatering. Hoppas jag kan gottgöra det på något sätt. Helgen har varit underbar iaf..
Klassfest i torsdags, brännboll, pipa, alkohol blev det för en hel del.. men vissa hittade ju inte dit förens ett halvår senare! :P
Tinnis i lördags me some girls & boys, bada, sola slappa shappa.. shappa? ( jag vet inte kände bara för att skriva det. )
På kvällen blev det Norrköping, ganska flummig kväll, reagge, alkohol, cigg , english talking x 2 haha.
Cyklade samma dag till resecentrum på 20 minuter :O Fan vad jobbigt det var, bara för vi skulle hinna i tid, men det Adam Tensta började spela så bajs tidigt., ( känner att jag är ganska omogen just nu )

Mne var i Norrköping igår också, mucket kul.. Satt och flummade i parken, fick sälskap av Matte och Dennis, sen drog vi uppåt för att träffa mjukisarna. Nice evening! Men nästa gång måste vi åka dit tidigare för det känns som man knappt hinner göra något så måste man åka hem, eller borde dom göra så att det går fler bussar / tåg mycket senare..

Idag ska jag sola iaf, städa mitt rum och bara ta dagen som dent kommer.
Vi hörs senare


Kommentarer
Postat av: Linnea

videobloggen då ebba? jag vill se ju :P

2008-06-08 @ 17:37:29
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0