Finally...

Fan vad jag har städat idag, från att ha börjat direkt efter förra inlägget till att jag blev klar för en timme sedan, pjuh! Känns skönt, har hittat saker som jag letat efter också, som minneskortet till kameran, det man inte hittar på bordet gömmer sig vid kompassen (säger vi).

Har precis duschat nu, skönt skönt. Ska smörja in mig, ta på mig sovkläder, be mamma komma och bädda min säng med rena lakan & sen slutligen sova, fast jag lär nog inte somna på en gång, jag menar jag går ju och lägga mig runt 4-5 varje dag och går upp efter 3 varje dag, hur fan ska jag kunna somna då så tidigt? Men om jag inte somnar tidigt ikväll och går upp klockan 6 imorgon, jobbar till 16.00 drar hem, byter om för att sedan åka till Anida för att fira henne på 18-årsdagen så lär jag nog somna tidigt imorgon kväll iaf! :)

Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: SOUL

HAHAHAHHA vad dromde du babe? svara i min blogg :D MISS YA EBAAAY <3

2008-06-23 @ 01:26:42
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA vad dromde du babe? svara i min blogg :D MISS YA EBAAAY <3 soul

2008-06-23 @ 01:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0