fika / hamnfestival

Kom just hem ifrån stan. Tog först en fika med Li & Linnea på coffé house by George, drack te och hade världens sommarkänslor, man hörde ljud från alla uteserveringar, det var ljummet i luften och folk var på härligt humör. När de stängde så drog vi vifsre neråt mot hamnfestivalen, lyssnade på lite musik, gick även förbi ett tivoli, som var så dött, typ ingeting fanns där, det enda som var roligt var att se på en tjej som hade dansat bal som gick där i sin balklänning och skulle hoppa sån där studsmatta med sele runt sig, haha det var roligt för hon var hes och hon ba " Sara ska hoppa nu " haha hon typ flög utanför mattan så dom fick ta tag i hennes fötter hela tiden och hjälpa henne på rätt banor.. höhö!
På bussen hem så tänkte jag och Li få bra platser, försökte komam på bland de första, men det blev inte som vi hade tänkt oss, fick stå upp istället, och när Li gick av i Johannelund så fanns det en plats ledig brevid en tjej, grejen var den att när fler folk började gå av och desto fler platser blev lediga så visste jag inte om jag skulle flytta på mig eller sitta kvar brevid henne, främlingen.. Men jag satt kvar endå.. Bussfärden fick mig att bli illamående.. Och hungrig!
I´m really hungry. Nu ska jag äta något.
Tjarråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0