16.16

I skrivande stund är klockan 16.16, fast nej nu blev den 16.17.. Jag väntar på Li som tog bussen för 4 minuter sen ( ja jag räknar med fingrarna, hjälpande hand ju )! Ska bli roligt att träffa henne, och jag vet inte om jag har berättat det, men hon har ju flyttat till Mantorp nu, alldeles nyss! Hon bodde ju med sin mami och Anders i Ekholmen men inte längre, men som tur är så har hon ju sin pappa kvar i Hagby! Det är nice, och att med pendeln går det fort till Mantorp för hon är lyckligt lottad och bor ganska nära tågstationen! Längtar tills jag får se ditt nya hus! Jeaawh!!!

Och nej jag har inte städat mitt rum än.. Fan då! Jag trodde jag skulle vakna lite tidigare idag, men nej jag vaknar utav att en elektriker kommer in i mitt rum klockan 14.00, panik! Jag känner mig jämt så obekväm, jag bara " hallåå " sen så gick han ut... Haha!!


Ciaaaao

Kommentarer
Postat av: s

HHAHAHAHAHAH du är så jävla sköööön!

2008-06-17 @ 21:04:48
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0