Sparris & Bollar

Hej bloggisen ;)
Livet känns så himla underbart nu.
I fredags var det sista dagen på jobbet, det var både roligt och sorgligt, kommer sakna det roliga folket en hel del.. Men dom är ju förhoppnings vis kvar där nästa år om jag ska jobba där igen! Känns så jävla skönt att inte vara tvungen att vakna klockan 6 varje vardag och jobbba från 7 till klockan 4..
Så i fredags efter jobbet så drog jag hem och sov (som jag gör varje fredag efter jobbet, haha) och sen så drog jag ner till stan och fikade med Linnea & Li! Så mysigt...

Lördagen spenderades med Linnea som fyllde 18!!! :D Så himla nice, grattis igen! <3
Vi chillade hemma hos mig ett tag, sen så drog vi ut mot "landet" eller vad säger du Linnea? Haha..
Och ofta, jag hittar inte min mobil här hemma, den var verkligen ingenstans.. Men vi gick förbi Kvinnebyskolan där jag mötte Linnea, och där låg den! Asså ofta den ligger kvar, så himla bra! Det var verkligen ett lyckorus. Nu ska jag verkligen inte tappa bort min mobil mer, jag är så jävla slarvig när det gäller den. Haha! Tack för att du låg kvar och väntade på matte Ebba :)

Nu ska jag sova typ... För när jag vaknar så ska jag göra mig iordning för sen så blir det fest hos Linnea! :D Är så jävla pepp asså! Ska bli sjukt nice, ser fram emot det massvis! :D


Peace & Chill

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, lätt att vi var på landet alltså! Värd kväll, absolut ;) Men IKVÄLL, då jäklar kommer det bli KUUUUUUUUUL!! :D

2008-07-20 @ 12:35:20
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0