Tomorrow´s another day

Idag är jag stolt över mig själv, jag Ebba Maria Nilsson var med på gympan! Helt otroligt va! Förra veckan så gav min idrottslärare mig ett papper med alla gånger jag varit frånvaro från idrotten, och det var inte några gånger.. Utan vääldigt många, men hoppet är inte ute än sa han till mig. ,och jag ba: jag älskar (kanske lite att ta i, men gillar iaf) att idrotta men det är bara det att vi har idrott på onsdagar 08.10 och det är jobbigt att ta sig dit, men blablabla... Jag ska förändra mig, så nu är det gjort också.. Hoho! Inte så jobbigt när man väl var där. Så nu ska jag få bra närvaro på idrotten så jag fixar ett G!

Förövrigt gillar jag inte mitt nya schema, verkligen sena dagar nästan varje dag och onödiga håltimmar.. Som idag, hade haft spanska efter lunchen som slutade klockan 12.40, egentligen brukade jag sluta efter den, men nejnej.. nu ska jag vänta tills 14.15 och ha engelska också. That sucks!

Imorogn har jag ett historia prov som jag verkligen inte har börjat plugga till än, + spanska läxa.. Men än så länge har jag ingen ork till att plugga, men den kanske kommer när jag har ätit fiskpinnar och potatis.. Suck.


Kommentarer
Postat av: Linnea

japp, så är det ;) Duktigt att du var med på idrotten!! :D

2008-01-16 @ 20:13:47
URL: http://linneadruid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0