tisdag

Ingen dag typ i skolan idag, inga lektioner iaf.. Började klockan 08.10 med Sari från UM. Min mentor måste ha tagit närvaro vid 8 tiden eller något för jag kom 08.10 inte SENARE och då hade han redan varit där, störande. Aja hon snackade om allt, blommor och bin, och vi fick göra olika test och jag är trög som vanligt..
Sen skulle vi ha hjärt och lung räddning, men jag och Elias drog hem.. Somande i soffan och vaknade inte förens 1 timme senare då vi gick upp och satte på kaffe osv. Sen så gjorde vi en film med bilder från i somras med låten David Vendetta - Bleeding Heart, det finns nästan ingen mer hederligare låt! Den påminner mig om så himla mycket, Marocko, när vi åkte i bilen med Sofia inez, Faysal och Sofias kusin som också heter Faysal! :P När den spelades på stranden, och i mitt huvud..
Vart man än gick dag/som kväll så fanns det flera stycken som åkte runt i deras bilar och stylade och man hörde dunka dunket från Bleeding Heart...
Aja kan lägga in videon sen när jag har laddat upp den på YouTube men det tar ju så jävla lång tid!
Tänkte gå upp och äta något nu, sen plugga fram tills Andra Avenyn börjar! Och efter det är det ju Carolina Gynning pogrammet, seems intresting!
Ha det bra :D

Kommentarer
Postat av: Soulie

bleedning heart, den låten är bra!

2008-02-01 @ 19:46:55
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0