Skärpning

Okej jag måste ärligt talat göra något av mina vanor som håller på att spåra ur.. Jag har en vana av att om jag försover mig så skiter jag i att gå över huvudtaget till skolan, inbillar mig att det inte är en viktig dag fast jag i själva verket har prov..
Idag har det hänt igen, sammanlagt 2 gånger den här veckan, inte är jag sjukanmäld eller något. Kommer inte se bra ut när frånvaropappret kommer, som dom har slutat skicka till pappas mejl? ;) haha..
ifaf jag ska skärpa mig, kommer inte gå ut med några betyg annars ju..
Men iaf, sov ut idag, sen åkte jag in till stan och träffade Freddy, jag åt kebab och han pizza. Sen gick vi och köpte cigg, sen gick jag och mötte Flora! :)
Idag har det varit underbart väder, fick vårkänslor.. Vilket kanske inte är så bra att få i mitten av januari, men endå..
Imorgon har jag bara en lektion, jiihu. Så jävla skönt!
Nu väntar jag på Li! Vi ska sätta på kaffe, sen sätta oss på balkongen och ta en candy, höhö


Senare:  Förut var jag med Li som sagt, det var nice.. Vi bara slappade, tog det lugnt med andra ord.. När hon skulle åka kom Inez, vi kollade på en massa gamla bilder och lyssnade på gammal musik man lyssnade på en viss period.. Minnen från förr, jag tänker tillbaks!
Vi såg på Efterlyst också, vart hungrig och åt, yummie!
Senare så träffade jag Carl och vi gick ut en sväng, nice nice... Är trött nu, ska väl sova eller något.. Får se.
Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0