saker i mitt liv kändes helt väck

det här känns odugligt, jag har inte gått till skolan än.. mamma kom ner. jag sa till henne att jag var på väg.. hon bara: mm.. sen forstatte jag: till farmor, min stackars mamma tror att jag ska äta lunch hos farmor sen ta bussen till skolan. men nej så är det inte.. jag ska äta vofflor med grädde hos farmor, och så ska jag träffa li! :D jiihuu.. men eftersom det inte känns så bra att missa viktiga saker så har jag lagt in en depp-låt på min mobil så att jag får lite tröst... behöver det.. höhö.
nu ska jag gå och möta li iaf, candy-time! :D puss hej

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kaffe gör kroppen så "speedad" att den stressar upp sig själv, vilket leder till att man lättare känner oro/ångestkänslor. Sen beror det förstås på hur mycket man dricker, för mycket kaffe = stress och oro

2008-01-16 @ 09:54:35
URL: http://linneadruid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0