Måndag

Började denna arbetsdag med sovmorgon till halv 11.. Trots det så var jag 30 minuter försenad till första lektionen.
Men det var bara att ursäkta sig och säga som det var, sen gå vidare med sen närvaro uppskrivet.
Idag fick vi veta hur vi ligger till betygsmässigt på spanskan, jag ligger tydligen på ett starkt G, är med muntligt på lektionerna och gör läxorna bra, kul att höra! Spanska är verkligen det enda ämnet som det går bra för mig i.. Men det är för jag tycker det är roligt antar jag! Haha..
Blev dödsirriterad på båda mina mentorer idag, jag är nog inte så populär hos dom..  Vi skulle göra ett reading test på engelskan och jag höll på att fixa mina hörlurar, för enligt mig så arbetar jag bättre med musik i örat ÄN att höra när andra skriver och suckar och vad dom nu gör.. Hon ba: ohohohoh, ingen musik Ebba, om det inte passar så kan du gå.. Nej jag hade tänkt göra mitt test? Får ju bara en chans?
Och min andra lärare är sne..
Jag hatar Folkunga så himla mycket verkligen, är aldrig pepp för att gå till skolan, inte ens för att träffa folket.. Hur långt har det gott då? Men jag tror jag är en person som har svårt att släppa saker, jag lever i mitt förflutna.. I min värld så cyklar jag till Munken och träffar dom bästa personerna.. Munken tiderna <3
Inga falska Folkunga idioter......
Nu ska jag upp och äta nudlar iaf. Kanske uppdaterar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0