höhö enjoy.






Hur många timmar sover du på en natt?
olika, men på tok för lite.

Föredrar du att vara singel?
ibland.. det är skönt att vara fri. men endå känslan att ha den den man älskar tätt intill gör mig knäsvag.

Har du kysst någon den senaste veckan?
nej

Är du nöjd med dej själv?
nej

Hur mår du just nu?
äckligt trött, annars bra! =)

Senaste program du såg på?
Andra Avenyn

Senaste film du såg på?
"Good Luck Chuck "

Senaste bok?
minns inte

Vad var det senaste du sa?

jaaa sen jag ska vila nu, jag är trött, sen

Hur ofta tvättar du ansiktet?
1-2 gånger per dag

Vem vet mest om dig?
familjen och de närmsta i mitt umgänge..

Vad har du i ditt fönster?
nada.. damm?

Vem var den sista personen du umgicks med?
Li

Hur dags gick du o la dig igår?
klockan 3..

Vad ska du göra ikväll?
sova, plugga, träffa carl en stund :)

Piercings?
i öronen

Tatueringar?
nej .

Längd?
1.70

Skostorlek?
40

Tycker du om ngn?
japp. eller gillar..

Önskar du att du bodde ngn annanstans?
Ja.. vf inte

Vill du ha fler piercingar?
kanske det

Vilket shampoo använder du?
sånt som står framme.

Vilka skor använder du?
idag använde jag ett par tygskor jag köpte på rean i somras, annars lacoste eller några andra sneakers.

Vart köper du dina kläder?
olika ställen.

Varför gör du såna här test?
för att glädja folk som har det tråkigt eller ngt

Hur bor du just nu?
villa med mam & pap

Trivs du med hur du bor?
 jag vill helst flytta härifrån, börja om på nytt igen.. eller ngt....

Har du använt ngn hårprodukt?
mousse, hårspray.

Hur många speglar finns i ditt rum nu?
1

Var är du nu?
i datarummet

Saknar du någon just nu?
mmm..

När var du i en affär senast?

i fredags tror jag

Tycker du om dina grannar?

Agnes henne gillar jag :)

När fick du senast en present?
julafton

Vad har du för framtidsplaner?
flytta utomlands, spanien

Vad drack du senast?
mjölk.

Har du några högklackade skor?
några bara, inte allt för ofta jag har på mig högklackat

Vilken är din favoritfärg?
rätt färg till rött humör... äsch ja vet inte..

Sämsta färg?
grått?

Vad har du för planer till helgen?
ska till niama på lördag, fredag vet jag inte än

Har du en hårborste i din väska?
nej

Hur många lampor har du i ditt rum?
4

Vilken färg har du på dina underkläder just nu?
vita

Längtar du till din nästa födelsedag?
jovars, 18 :)

Brukar folk säga att du ser äldre ut än vad du egentligen är?
jaa det händer

Har du rakat dina ben någon gång?
javisst

Vilken stad är din mamma ursprungligen ifrån?
Linköping

Vilken stad är din pappa ursprungligen ifrån?
Kisa tror jag

Hur många hål har du i öronen?
5

Född?
22 juli

Stjärntecken?
i vissa tidningar är jag lejon, i vissa är jag kräftan.. so me dont know..

Vad säger du ofta?
palla, jaha nää.. eller fråga ngn jag pratar med istället för ja tänker inte på det.

Vem stör du dig på?
visa människor som är för mycket. inga namn nämda.. inte heller glömda.

Har du blivit uppraggad?
jag är tjej hööhö

Har du dansat tryckare?
mellanstadiediscon

Har du delat säng med någon utan att något snuskigt hände?
ja

Har du masserat eller kliat någon utan att ha några snuskiga baktankar?
ja :)

Har du brutit ett löfte?
mm tyvärr.. faktiskt va

Har du ljugit för någon på någon annans begäran?
det har väl hänt. tyvärr

Har du haft förhållande med två eller flera personer samtidigt?
nix va

Har du nypt någon i häcken?
jaddå ;)

Har du kysst någon och använt tungan?
vad använer man annars när man kysser någon? handleden kanske?

Har du sett någon fullkomligt naken under bra ljusförhållanden?
ja

Har du blivit sedd fullkomligt naken under bra ljusförhållanden?
ja

När hånglade du senast?
palla

Roligaste resa?
marocko än så länge

Vilken tid gick du upp idag?
8

När kräktes du senast?
2 days ago

Varför hånglar man?
för att me dont like that uttryck

Har du sovit i din egen säng inatt?
ja

Har någon annan sovit i din säng inatt?
nej

Har du glasögon?
ja, läsglasögon för typ 8 år sedan. :)







love adidas rasta :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så kul Ebba!! :D Hoppas nu att du bloggar ofta ;)

2008-01-15 @ 09:48:27
URL: http://linneadruid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0