Helgen

Har varit en helg (jaså?) i helgen.. Okej?
Har varit i Norrköping i fredags med Li, yeaah! Det var roligt, minnen.. Älskar Norrköping, fast måste erkänna att staden är mycket mysigare under sommaren.
Igår så åkte jag och Li på Emilys 18 årsmiddag, sena som vaanligt.. Men god mat det var mys!
 Sen så drog vi på fest i stan osv... Kom inte hem förens i morse, då gick jag och la mig och sov tills halv 4 då mamma sa att jag hade telefonen.
Så idag har det bara varit att vila, vila vila.. Har inte börjat plugga till mitt svenska prov som jag har imorgon. FAN OCKSÅ! Får väl börja göra det nu, men det kommer bli svårt.. Men I´ll do my best! Hehe..

Fyfan vad kallt det är ute! Men är det vinter så ska det väl vara det, fast blir alltid sådär glad när det är vårigt på vintern.. Får känslor och tiden går mycket fortare då..


Nu är det inte alls långt kvar tills sportlovet ju! Så jävla skönt! Måste se till att få något vettigt gjort under det lovet.. Och jag måste verkligen börja använda min kallender... Annars blir det så att man glömmer saker man planerat.. Ja precis!

Nej nu ska jag väl försöka börja med svenskan, wish me good luck!
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Elli

i wish you luck :D saknar dig mest ebba !!!

2008-01-28 @ 09:30:55
Postat av: Ebba

tack så mycket elli ;)

2008-01-28 @ 18:25:49
URL: http://ebaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0