En ny vecka

Måndag idag ju, alltid lika seg.. Jag kommer in i klassrummet lyssnar på musik och är i min egna värld, någon frågar mig : mår du inte bra? Ebba mår bra, hon är bara trött, svarar en annan. Haha är alltid trött..
Idag var det världens slappaste dag, jag började 10.40 med historia och efter det så slutade jag! Behövdes! Fast egentligen skulle jag ha ca 2 eller 3 (minns ej) timmars hål för att vi behövde inte gå på spanskan idag, och sen det där jävla svenska provet.. Men smart som jag var så blev det till att sjukanmäla sig och så gör jag provet på onsdag istället. hihi!
Imorgon är det en ännu slappare dag, för vi ska inte ha några lektioner alls.. Först så kommer våran lärare och tar närvaro, sen så ska vi ha sex och samlevnad med Sari från UM haha, och efter det ska vi ha lung och hjärt räddning, fiifään vad slappt...

Och nu så sitter jag här, sjukt trött och försöker fördriva tiden tills klockan 20.00 då Andra Avenyn börjar, hähä loove it! Är så beroende, måste kolla på varendra avsnitt verkligen. Någon mer som ser på det? :)

Vill inte bli vuxen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0