WordPad inlägg

Mitt internet funkar inte så jag skriver i WordPad

Ja som ni ser på min rubrik så skriver jag detta i den stund då mitt itnernet inte är erkänd som en dator med bra uppkoppling, nämligen den stund då mitt internet är ur funktion vilket den har varit till och från i en hel vecka nu + en dag.. BAJS PÅ DIG!

Klockan är 17.42 iaf på fredags eftermiddagen, och jag kom hem för en kvart sen ifrån Elias. Det blev en impuls natt, jag åkte till han vid ca 4 tiden igår natt.. Och jag har aldrig blivit så rädd som jag blev igår tror jag.. FYFAN :( haha.. Jag kan berätta...

Det hela började med att Elias undrade om jag ville komma till honom för att hans föräldrar är I Malmö och det är chillipill att vara ensam hemma you know.. Vi bestämde att vi skulle mötas klockan 03.45 vid kvinnebyskolan.. Jag lite seg och dan men på ett väldigt STRÅLANDE humör stod och tog massa ego bilder på mig själv ( det får man göra när man är på glatt humör ) och kände mig så extreemt bäst ni vet.. Hade ingen tidsuppfattning då jag får ett sms av Elias där det stod: Jag väntar.. Då blev det till att ta på sig jackan, skynda sig och gå mot skolan, det började med att jag snubbla in mot dörren och höll på (men gjorde inte det jihu) att väcka mam och pap.Men det enda jag tänkte på var: Nu sitter Elias där uppe vid skolan och väntar på mig, det är skitkallt och jag är sen.. Så typiskt mig! Kollar åt höger.. Där står bänken, alla buskar eller vad det nu är, iaf allt är som vanligt. Sen när jag har låst kollar jag igen åt högen, där på bänken sitter Elias, jag han uppfatta det för en 10dels sekund men något annat hann före uppe i hjärnan och när jag ser att personen ( Elias ) rör sig framåt jag släpper nyckeln, backar bakåt.. blir livrädd och bara: neej vad rädd jag blev, sen började jag stortjuta. HAHAHA. Jag vart så jävla chockad för jag trodde verkligen att han var vid Kvinnebyskolan, nej fyfan tårarna bara rann ner och jag kände inte igen mig själv, sen började jag as flabba samtidigt som jag grät, gud...

Det lär jag inte glömma i första taget iaf.

Väl hemma hos Elias så satt vi i köket, och åt mat klockan halv 6 på morgonen, (hihi) och gick ut och rökte då och då... Somnade i soffan gjorde jag och vaknade inte förens 13.40 idag..

Igår kväll då: Innan jag var med Elias så var jag Hos Mona I Lambohov, hon fyldde 18 (GRATTIS) så det blev att fira henne med some nice ppl! :) Gött, sen så blev jag Inez, LI, Suad och hennes kompis lite omogna och fick för oss att vi skulle dra ut och ägga någons hus, yes! Så då gjorde vi det, haha lite omoget som sagt, men det var jävligt kul! hahah...


Ikväll så är det emo party hos Elias och jag är så hungrig nu att jag håller på att spy. Men jag tror mamma och pappa har kommit hem nu så då blir det mat!

CIaooooo..



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0