VARFÖR ÄR MIT INTERNET SÅ SEGT OCH VARFÖR SPÖKAR DET I SARAHS LÄGENGHET?

Okej i förrgår så sov jag hos Sarah, vi gick till Burgerking, sen så hyrde vi film ( ett öga rött ) , och det var 5:te gången jag såg den.. Iaf vi köpte en jävla masso godis och fettade oss.. Me like!  Asså jag måste bara säga detta, hahaha.. Sarah bara: Det spökar hos mig, och det har gjort det ända sen jag flyttade hit.. Så jag frågar henne vad det är som spökar, och hon svarar mig att det brukar "knacka i väggen och golvet.." .. jag tyckte det lät kusligt, iaf när vi är i hallen runt CA 23.45 så hör vi något ljud ïfrån hennes rum.. vi blir livrädda går och hämtar varsin kviv och går in för att underssöka hennes rum.. hittar ingenting men beslutar oss för att stänga av musiken så vi hör om det kommer igen..
Timmar går, vi sätter på några nya låtar som vi laddat ner.. Då plötsligt hör vi världens DUNK!!!!!!!! Och den kommer precis underifrån... VI blir rädda som fan..
Sen kom jag att tänka på en sak och frågar Sarah: Du tror inte att det kan vara dina grannar som försöker sova??!
HAHA det roliga är att hon har trott att det spökar hos henne ända sen hon flyttade dit, men jag tror det är hennes grannar som försöker få lugn och ro på natten. HAHA! Hon har ju verkligen bott där i 1,5 år snart. haha sött!

Declan - An angel    .   världens finaste låt, och rösten får mig att dö ibland..


Kommentarer
Postat av: mary

haha ebbaa, " vi hämtar varsin kviv" :D

2008-02-21 @ 11:42:36
Postat av: Ebba

Håna inte min sverige maria ;)

2008-02-24 @ 20:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0