trallala lov fuck you all

mitt internet har varit off sen i torsdags kväll då jag hade varit duktigt och sprungit 1 varv runt ån! galet nöjd med mig själv! och som tack dårå så fuckade sig internet ut vilket gjorde så att jag inte kunde följa med till sthlm dagen efter och träffa mr Y/J (du bestämmer) FUCK så störande!!!!!
men nu är det lov, och jag mår så braaaaaaaa.. bara det att idag har jag damp på allt och alla.. eller vafan kanske inte alla. lite att överdriva men iaf på FILLE! en bög i tranås jag aldrig snackar med men idag så gjorde jag där, idiot helvete.. pms fitta? nee du kan va..
ska iaf träffa li nu, sen sarah. ciaoo idiotas. !! återkommer sem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0