tisdag

Jag fattar inte hur det kommer sig att jag är helt slut hela tiden.. I skolan, så fort jag kommit hem så somnar jag. sover i ca 2 timmar.. vaknar och är lika trött för det.. kronisk trött? det är väl inte möjligt? är jag sjuk? nej det hoppas jag inte..
kanske är kaffe lösnignen. så nu ska jag gå upp och hämta en kopp..
10 min senare: jag är tillbaka.. hihihi
ja jag känner mig redan piggare, fast det kanske bara är påhittat bullshit.. hahha aja vem brry sig! :P
jag fick med mig en apelsin på köpet, det är mumsfillibabba!! ..
JAG HATAR ATT MSN INTE FUNKAR! jag får verkligen damp! och jag kanske beter mig omoget men vem har sagt att man är mogen i 17,5 års åldern?? inte jag iaf.. ;)
massvis i skolan nu, eller finns det något som heter jag gör det sen och då förvändlas det till sista minuten panik! jag börjar få det nu p.ga av att jag har 20 frågor som ska vara svarade till mitt naturkunskaps prov som står i hela kurs A ( håller på att tenta upp) och att jag har en hel, tjock bock att läsa ut till svenskan + att jag måste göra en bok reccention (hur stavas?) aja,..
om ca 25 min börjar iaf klas 9A (eller B) vilket jag tycker är otroligt intressant..
ciaoo

Kommentarer
Postat av: eeellish

jao visst är klass 9a eller va det heter, bra ;D

2008-03-01 @ 11:32:03
Postat av: Ebba

ah elli det är grymt bra =D

2008-03-02 @ 02:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0