Helg ännu en gång.

Igår så slutade jag tidigt, klockan 11. Då drog jag 202 till Ekh, gick mot min farmor men mötte henne på vägen pratandes med sin granne. Jag hade glömt mina nycklar hos henne, så det blev att följa med in, vilade, såg på tv och slappade, fick även pannkakor. Farmor Aina <3
Senare så drog jag hem och åt kvällsmat och sådär, tacos.. Sen skjutsade mor min till Johannelund Centrum där jag mötte Elli och Maria <3 Alltid lika dampigt och roligt med er! Haha. Vi fick Ökne damp-saknad, måste verkligen åka dit i sommar!
När mamma hämtade mig så var jag sjukt trött och funderade starkt på att gå och lägga mig, men icke nicke.. Inez ringde och frågade mig om jag ville se på film hos Farre. Så det blev till att åka dit, Scarface! Sjukt bra film!
Idag så vaknade vi skapligt sent med att det var snöstorm, fifan!! Gick till Pressbyrån och köpte biljett hem.. 

Nu sitter jag här och är jävligt hungrig, hoppas det finns rester kvar från igår i kylen för jag är dö hungrig.
Ikväll så ska jag vara med Elias, är inte alls sugen på att festa faktiskt, too tired. Vi får se vad som händer.

Imorgon blir det Stockholm! :)


Kommentarer
Postat av: Ellllli

viii måste jobba på ökneeeeeee ! :D:D

2008-02-04 @ 12:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0