Fettisdag

Heter det så? Eller vad.. idag är iaf den dagen man ska äta semlor hoho och det har jag gjort också!
Slappaste dagen i skolan. Först var vi i aulan och lyssnade på något jag vet inte vad, efter det så hade vi rast i en halvtimma, därefter var det att gå upp för alla trappor till 500 planet där vi skulle sitta några stycken från olika språk grupperna och berätta om sig själv på sitt språk och någon fakta om det landet!
Alla hade papper och allt nedskrivet, jag hade inte ett skit. Berättade saker ifrån huvudet, väldigt kalt men det gick iaf, ingen lärare som var och lyssnade, och inte för det hade gjort mig något heller för den delen om det var någon där! :)
 På lunchen så gick jag, Inez, Ebba, Simon och Levi till pizzerian och åt . Galet gott men man blir mätt efter en 1/4 dels pizza typ! Haha
Idag har det varit såå vårigt ute, har varit så glad hela dagen! Känt mig pigg och allting! Men så fort mörkret kom så blev jag trött, jag gick och la mig vid halv 5 idag för att vila när mamma skulle iväg, vaknade inte förens vid halv 8! 3  timmar! Mörket gör mig så seg, tappar orken och nästan lusten för att leva?? Så skönt att vi går mot ljusare tider nu.
Imorgon har jag idrott 8.10 och har en grymt seg dag att se fram imot. That sucks! Well well..
Hoppas ni som läser detta har haft en bra Fettisdag;)
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0